Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine OutletShop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Svetujemo vam, da pred uporabo spletnih strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani outletshop.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine OutletShop.si.

S spletno trgovino OutletShop.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje FLAMINGO ZALOŽBA D.O.O. (v nadaljevanju »ponudnik«).

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani OutletShop.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Osebna izkaznica

FLAMINGO ZALOŽBA Založništvo, trgovina in storitve d.o.o.
Ulica Franca Baliča 11
5290 Šempeter pri Gorici
Davčni zavezanec: DA (potrdilo)
Identifikacijska številka za DDV: SI19333439
Matična številka: 5532515
IBAN: SI56 6100 0001 2429 927 (TRR odprt pri DELAVSKA HRANILNICA d.d.)

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Artikli, ponujeni preko trgovine, so del ponudbe oziroma prodajnega programa podjetja FLAMINGO ZALOŽBA d.o.o. Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja.

Načini plačila - plačilni pogoji

V spletni trgovini OutletShop.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila: 

Plačilo po povzetju

V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.

Ob dostavi in plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna strošek provizije za vplačilo zneska z UPN nalogom po ceniku Pošte Slovenije. Provizija za vplačilo zneska z UPN nalogom znaša za vse vrednosti nakupov: 1,05 EUR.

Če ste pri nas naročili hkrati več izdelkov, se lahko zgodi da jih naša logistika odpošlje iz različnih oddaljenih skladišč posamezno, velja torej da so pošiljke ločene, odkupnine in strošek provizije Pošte za vplačilo zneska z UPN nalogom se obračunava ločeno.

Če se želite znesku provizije izogniti, priporočamo da izberete način plačila s kartico, PayPal-om, po predračunu ali plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu.

Plačilo s kreditno kartico, debetno kartico ali PayPal

V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko spleta z uporabo spletnega plačilnega sredstva (kreditne kartice, debetne kartice ali s PayPal računom), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v spletni košarici. V primeru uspešne transakcije vam bomo naročilo odpremili takoj, ko bo mogoče. Plačilo prek omenjenih metod je popolnoma varno, saj poteka prek varne povezave, podatki vaše kartice / PayPal računa pa se ne shranjujejo na našem strežniku.

Plačilo po predračunu - s predhodnim nakazilom

V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v spletni košarici. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun. S to ponudbo nato  (preko elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu...) plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem transakcijskem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe na vaš naslov. Če pa ste v naročilu označili osebni prevzem, vas bomo kontaktirali za prevzem, takoj ko bo blago za to pripravljeno.

Plačilo z gotovino

Plačilo z gotovino je možno pri osebnem prevzemu naročenih izdelkov.

Cene

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije, ki se med seboj lahko razlikujejo, so navedeni ob akcijski ponudbi. V kolikor rok veljavnosti akcije ni objavljen, so izdelki v akciji trajno oz. do preklica.

Garancija

Večina izdelkov, ki so v prodaji v spletni trgovini, ima garancijo prodajalca oz. proizvajalca in zagotovljeno servisiranje ter rezervne dele. Za uveljavljanje garancije se obrnite na prodajalca - podjetje Flamingo Založba d.o.o. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku.

Podatki o garanciji posameznega izdelka so prikazani tudi v opisu izdelka v spletni trgovini OutletShop.si. V kolikor ti podatki niso posebej izpisani ob izdelku, veljajo glede garancijskih rokov naslednji splošni pogoji:

  • 6 mesecev od dneva nakupa novih artiklov iz kategorije baterij,
  • 12 mesecev od dneva nakupa novih artiklov (tehnični izdelki za katere je zakonsko predpisan garancijski rok),
  • 1 mesec od dneva nakupa rabljenih artiklov, če ni navedeno drugače oz. če ni sklenjena podaljšana garancija za izdelek,
  • izdelki, ki nimajo zakonsko predpisane garancije imajo garancijo le v primeru, da je to izrecno navedena v opisu izdelka.

Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom (ta je običajno priložen izdelku). Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi lahko nastale v garancijskem roku, bomo odpravili brezplačno.

Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:

  • neupoštevanje navodil za uporabo,
  • popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
  • malomarno ravnanje z izdelkom,
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
  • nepravilna vgradnja.

Za dodatne informacije v zvezi z garancijo se obrnite na kontaktni poštni naslov info@outletshop.si.

Dobavni roki

Običajni dobavni rok je 14 dni oz. kot je navedeno pri posameznem artiklu. V kolikor kupec zahteva drugačne dobavne roke, jih mora s ponudnikom dogovoriti pisno. V primeru višje sile in izrednih razmer, ki niso nastale po krivdi ponudnika ali v primerih, ko ponudniku blaga ni dobavil dobavitelj in lahko to ponudnik dokaže, bo dobavni rok temu primerno podaljšan. V primeru, da je dobavni rok daljši od enega meseca, kupec lahko stornira naročilo. V primeru spremembe roka dobave prodajalec o tem obvesti kupca po elektronski pošti.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Prevzem in dostava

Dostava po pošti

Artikli, naročeni na OutletShop.si bodo odpremljeni v najkrajšem možnem času. Če so naročeni artikli na zalogi, bodo običajno odpremljeni še isti dan ali najkasneje tretji delovni dan od datuma naročila.

Za paketno dostavo poskrbi Pošta Slovenije. Odpremljeni izdelki so večinoma dostavljeni že naslednji delovni dan, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo izdelke  že poslali na pot.

Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na najbližji pošti.

Stroški dostave

Strošek dostave je enoten za vse izdelke in celotno območje Slovenije, ter znaša 2,40 EUR z DDV. Strošek dostave se pred in ob oddaji naročila izpiše v spletni košarici.

Strošek dostave se obračuna samo enkrat za posamezno naročilo; tako lahko privarčujete pri dostavi ob naročilu več artiklov hkrati.

V primeru dostave v kombinaciji s plačilom po povzetju se strošek poštnine poveča za 1,00 EUR z DDV in skupno znaša 3,40 EUR z DDV. Ob dostavi in plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije naknadno zaračuna strošek provizije za vplačilo zneska z UPN nalogom po ceniku Pošte Slovenije. Provizija za vplačilo zneska z UPN nalogom znaša za vse vrednosti nakupov: 1,05 EUR. Če se želite stroškom provizij izogniti, priporočamo da izberete način plačila po predračunu.

Osebni prevzem

Artikle lahko prevzamete tudi osebno na naslovu: Ulica Franca Baliča 11, 5290 Šempeter pri Gorici. Prosimo, da nas pred obiskom pokličete.

Varnost in zasebnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupcev.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, naslov elektronske pošte, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Piškotki

Ponudnik uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje, npr. shranjevanje vsebine košarice ipd., ter piškotke za potrebe lastne analitike obiskov spletne trgovine.

Kupec z uporabo spletne trgovine soglaša tudi z uporabo piškotkov.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec kot fizična oseba ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga, odstopi od nakupa. Postopek odstopa od nakupa blaga se prične, ko kupec po pošti ali v poslovalnico prodajalca, pošlje oz. vrne osebno neustrezne artikle skupaj z izpolnjenim izvodom obrazca za vračilo blaga. Obrazec lahko najdete tukaj. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z vračilom blaga, je strošek poštnine, v kolikor je bilo blago kupljeno ali vrnjeno preko pošte. Blago je potrebno vrniti ponudniku osebno na sedež podjetja ali po pošti, najkasneje v roku 30 dni od poslanega obrazca za vračilo blaga. Za pravne osebe ali fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, pravica do odstopa od pogodbe oz. vračila blaga, ne velja.

Kot odstop od nakupa se šteje, če je kupec prejeto blago vrnil nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu potrebno vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejema artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

Če je kupec odstopil od nakupa in vrnjeno blago ustreza zahtevam, mu mora ponudnik vrniti vrednost plačanega blaga. Nakazilo mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu vrnjenega blaga.

Kupec mora blago vrniti na naslov: FLAMINGO ZALOŽBA d.o.o., Ulica Franca Baliča 11, 5290 Šempeter pri Gorici.

Ponudnik ne sprejema paketov z odkupnino, vsa vračila denarja se vršijo prek nakazila na TRR kupca. Nakazilo mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu vrnjenega blaga.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Ob registraciji se uporabnik strinja s prejemom raznovrstnih elektronskih oglasnih sporočil. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb, ter določiti osebo, s katero se kupec v primeru težav lahko poveže po telefonu ali elektronski pošti. Pritožba se odda prek elektronske pošte na naslov info@outletshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Postopek nakupa

Nov uporabnik – registracija

Pred postopkom nakupa je priporočeno, da se uporabnik najprej registrira. Nakup se lahko opravi tudi brez registracije kot gost, kar lahko uporabnik izbere ob oddaji naročila.

V glavi spletne trgovine izberite opcijo “Prijava > Registracija” in izpolnite vse potrebne podatke. Vnos podatkov z zvezdico je obvezen.

Označite morate, da se strinjate s Pogoji poslovanja.

Če želite ustvariti svoj račun kot pravna oseba, vnesite ime pravne osebe in davčno številko.

Za uporabniško ime vpišite svoj e-mail naslov, na katerega vam bomo poslali aktivacijski link, preko katerega aktivirate svoj račun.

Obstoječi uporabnik

Izberite opcijo “prijava”. Prijavite se z e-mail naslovom in geslom. Prijavo lahko opravite pred ali med postopkom nakupa.

Izguba gesla

Če ste pozabili geslo, izberite opcijo “prijava/izgubljeno geslo?”. Vpišite svoj e-mail naslov, na katerega vam bomo poslali novo geslo.

Korak – dodajanje artiklov v košarico

Kupec v trgovini izbere artikle katere želi kupiti, določi želeno količino posameznega artikla ter jih doda v košarico. Za vsak artikel je v trgovini naveden točen opis in rok dobave. Vsebino košarice lahko preverite s klikom na ikono košarice v glavi spletne trgovine. Za urejanje vsebine košarice je potrebno izbrati opcijo “pokaži košarico”, kjer lahko dodajate/odstranjujete izdelke. Za nadaljevanje nakupa izberite opcijo “nazaj v trgovino”.

Korak – izbira načina dostave

Naslov za dostavo kupljenega blaga se izpiše avtomatično in je enak naslovu, ki ga je uporabnik vnesel ob registraciji. Če želite kupljene artikle poslati na drug naslov, izberite opcijo »spremeni«, kjer vpišete želene podatke. Dostava v tujino ni možna.

Korak – izbira načina plačila in plačilo

V kolikor poštna dostava zaradi zakonodaje ni možna, vas bo trgovina avtomatsko preusmerila na osebni prevzem.Tu izberite vam najustreznejšo opcijo prevzema.

Po izbranem načinu dobave/prevzema izberite način plačila. Izberite eno izmed možnosti za plačilo. Možni načini plačila so določeni v splošnih pogojih v poglavju »Način plačila«. Plačilo po povzetju ni možno. Če imate promocijsko kodo, jo vnesite v za to namenjeno polje.

Za nadaljevanje postopka nakupa izberite opcijo “Oddaj naročilo”, vaše naročilo še ne bo zaključeno.

Pokazala se vam bo stran, ki bo od vas zahtevala vnos podatkov vaše plačilne kartice. Ob kliku na gumb “Potrdi plačilo” bo vaše naročilo oddano in plačano.

Korak – Povzetek naročila

V poglavju “Povzetek naročila” lahko še zadnjič preverite naročeno blago. Za zaključek nakupa izberite opcijo “Oddaj naročilo”. Po uspešno izvedenem plačilu boste na vaš e-mail prejeli obvestilo o potrjenem naročilu. V sporočilu bodo poslane tudi informacije o kupljenih artiklih, količinah ter načinu dostave.

Korak – Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. V primeru spremembe roka dobave prodajalec o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.