Pogosta vprašanja
Splošno
Kako vrnem izdelek v primeru reklamacije ali odstopa od nakupa?
Da lahko omogočimo čim hitrejšo obdelavo reklamacij priporočamo, da izpolnete obrazec na strani Vračilo blaga. Po oddaji zahtevka vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.
Kje preverim zalogo izdelka in dobavni rok?
Zaloga izdelka je izpisana na strani posameznega izdelka pod razdelkom dobavljivost. V kolikor je izdelek na zalogi je to označeno z zeleno barvo. V kolikor naročilo opravite v danem trenutku je izpisan tudi predviden datum dostave. Če izdelek ni na zalogi, je v razdelku dobavljivost naveden predviden rok dobave v nekaj dneh.
Kako opravim nakup kot pravna oseba, podjetje oz. druga ustanova?
Nakup lahko opravite tudi kot pravna oseba. Prosimo vas, da to ustrezno označite pri oddaji naročila. Med procesom nakupa označite okence Želim račun na podjetje, zavod oz. drugo pravno osebo. Prikažeta se dve dodatni polji za vnos imena podjetja in identifikacijske številke za DDV, ki ju izpolnete.
Dostava in osebni prevzem
Kdaj bo izdelek dostavljen?
Predviden datum dostave je naveden ob vsakem izdelku v spletni trgovini. Če je izdelek na voljo in naročilo opravite do 16. ure med delavniki, dostava običajno poteka že naslednji delovni dan.
Ko naročeni izdelki zapustijo naše skladišče, vas o tem obvestimo prek elektronske pošte. Pred dostavo vam Pošta Slovenije pošlje še SMS sporočilo z okvirnim časom dostave, ki je običajno v dopoldnevu. Če vas ob dostavi izdelka ni na naslovu, lahko paket prevzamete na najbližji pošti.
Ali lahko izdelek prevzamem osebno?
Če želite izdelek prevzeti osebno, morate ob oddaji naročila izbrati opcijo Osebni prevzem. Naročilo za osebni prevzem je potrebno poravnati v naprej prek spleta in sicer s kartico, PayPal-om ali po predračunu. Takoj, ko bo izdelek pripravljen z a prevzem vas bomo obvestili prek elektronske pošte. Prevzem naročil je možen na naslovu: Ulica Franca Baliča 11, 5290 Šempeter pri Gorici vsak delavnik med 9. in 12. ter 14. in 16. uro.
Baterije
Kako poiščem ustrezno baterijo?
Baterijo lahko poiščete po modelu baterije ali modelu naprave (računalnika, fotoaparata ipd.).
V iskalno polje vpišite oznako naprave (npr. "Asus A43", "Canon EOS") ali oznako baterije (npr. "HSTNN-DB63", "EN-EL12"). Odsvetujemo vpisovanje odvečnih besed, kot so "Baterija za prenosnik Acer Aspire 2930", držite se raje krajšega in bistvenega opisa. Med iskanjem se pod iskalnim oknom sproti prikazujejo ujemajoči se izdelki. Ko končate z vpisovanjem, pritisnite tipko "Enter" oz. kliknite na gumb za iskanje. Ko najdete izbrano baterijo, na strani preverite, če se opis in lastnosti ujemajo z vašim modelom baterije oz. naprave.
Pri nekaterih baterijah se lahko zgodi, da določen model naprave ni naveden, ampak se baterija v oznaki še vedno ujema. V takšnem primeru nas kontaktirajte, da preverimo kompatibilnost z vašo napravo. Če imate pri sebi obstoječo baterijo, svetujemo da preverite še ujemanje pri napetosti (izražena v enotah "V" na bateriji, npr. 10,8V).
Kapaciteta baterije je izražena v mAh ali Wh in lahko odstopa od obstoječe baterije. Pri baterijah znatno večje kapacitete, npr. 6600mAh je možno, da gre za "high capacity" baterijo, ki je tudi fizično večja od obstoječe. To pomeni, da bo nova baterija zaradi večje kapacitete podaljšala čas delovanja vaše naprave, vendar je mogoče, da bo na zadnji ali spodnji strani segala preko robov naprave.
Nova baterija ne deluje. Kaj naj storim?
Nadomestne baterije v našem prodajnem programu so kvalitetno izdelane in povsem primerljive z originalnimi baterijami. Žal se včasih lahko pojavijo problemi, ki pa večinoma niso povezani s samo baterijo, ampak z njenim pravilnim prepoznavanjem v operacijskem sistemu. Podobni problemi se pojavljajo celo z originalnimi baterijami. Prosimo vas, da preden pošljete baterijo v reklamacijo, poskusite nekaj preprostih postopkov, ki omogočijo operacijskemu sistemu, da pravilno prepozna baterijo.
Preden začnete prepoznavo težav z baterijo, se prepričajte, da vaš polnilec deluje brezhibno. Vzemite baterijo iz prenosnika, priklopite polnilec in zaženite prenosnik. Prenosnik se v vsakem primeru mora zagnati brez prisotnosti baterije. Če se prenosnik ne zažene, je problem treba iskati v polnilcu ali prenosniku. Možen je tudi slab stik na priključku prenosnika, kamor se priklopi polnilec. Napetost na polnilcu, ki jo lahko izmerite z voltmetrom, mora biti enaka tisti, ki je deklarirana na polnilcu. Če je napetost manjša, je lahko polnilec okvarjen in ne bo zagnal računalnika, še manjša možnost pa je, da bo tak polnilec polnil baterijo.
Kaj torej narediti, če:
- prenosnik ne polni baterije
- se baterija izjemno hitro prazni
- pride do hitrega padca stanja napolnjenosti baterije
- prenosnik ne prepozna baterije
Prva možnost:
- Odklopite napajalni kabel iz računalnika.
- Ugasnite računalnik iz operacijskega sistema Windows.
- Odstranite baterijo iz računalnika.
- Priklopite napajalni kabel v računalnik.
- Zaženite računalnik brez prisotnosti baterije.
- V okolju Windows odprite Nadzorno ploščo (Control Panel) in kliknite na gumb Sistem (System). Na levi poiščite in poženite ukaz Upravitelj naprav (Device Manager) in v seznamu kliknite na izbiro Akumulatorji (Batteries). Z desnim gumbom miške kliknite na izbiro Microsoft ACPI-Compliant Control Method Battery, nato pa v priročnem meniju poženite ukaz Odstrani (Uninstall). S tem odstranimo gonilnik baterije iz operacijskega sistema. Ob naslednjem zagonu bo sistem samodejno prepoznal baterijo in naložil ustrezne gonilnike.
- Ugasnite računalnik iz operacijskega sistema Windows.
- Odklopite napajalni kabel iz računalnika.
- Vstavite baterijo v računalnik.
- Priklopite napajalni kabel v računalnik.
- Zaženite računalnik ob prisotnosti baterije.
Druga možnost:
- Priklopite napajalni kabel v računalnik.
- Zaženite računalnik ob prisotnosti baterije.
- Počakajte, da se naloži operacijski sistem.
- Med delovanjem računalnika odstranite baterijo, tako da računalnik deluje prek napajalnika
- Ponovno vstavite baterijo v računalnik.
Tretja možnost:
- Odstranite baterijo iz računalnika.
- Odklopite napajalni kabel iz računalnika.
- Odklopite vse druge kable oz. naprave, ki so morebiti priključeni v računalnik.
- Pritisnite tipko za vklop računalnika in jo pridržite za 30 sekund.
- Vstavite baterijo v računalnik.
- Zaženite računalnik ob vstavljeni bateriji.
Četrta možnost:
- Posodobite BIOS prenosnega računalnika v skladu z navodili proizvajalca.
Peta možnost:
- S krpo in alkoholom očistite kontakte na prenosniku, kjer se priklopi baterija.
- Pustite nekaj minut, da alkohol izhlapi, preden znova priklopite baterijo.